středa 9. ledna 2013

Wat Khao vodopád a mořské plody na větvičce

Dnes bylo pod mrakem, tak jsem toho využil a osedlal kolo značky Turbo. Už se vysypala jedna brzdička, tak to moc nebrzdí a jezdí pomaleji než po koupi (čili z kopce se musí šlapat). Mám to tedy jako posilovnu na čerstvém vzduchu :)

Projel jsem se po okolí skrz kaučukové plantáže až na hlavní silnici č. 4, která je dlouhá přes 1000 km a vede od Bangkoku až téměř k Malajsii. I tak se po této silnici dá bez problémů jet, díky odstavnému pruhu, jen ve městě je provoz nepříjemný. Před Khok Kloi je odbočka na Wat Khao vodopád. Je to trochu do kopce :) ale naštěstí jen 2 km.

U příjezdu jsem si vzpomněl na "zlaté české ručičky" :)


Vodopád je hned u parkoviště... nuda!


Naštěstí jsem ale ještě měl před sebou 20 km, tak jsem si po cestě užíval scenérie a jízdu při západu slunce podél pláže. Dostal jsem chuť na něco nezdravého, tak k večeři jsem si dal cholesterolovou bombu:
Thajské rolky se od čínských liší tím, že mají v sobě víc nudlí, žádné maso a jsou moooc dobré :) A jako hlavní chod jsem si dal mořské plody na větvičce:
Skutečně se to listí jí, zbydou jenom větvičky. Lístky chutnaj jako čipsy a mořské plody trochu jako řízek, ale z mořských plodů. Řeknu vám, že jsem si po těch všech nudlích a rýži tyto předkrmy fakt vychutnal, i když je mi teď celkem težko :)

4 komentáře:

  1. To vypadá zajímavě. Co je to za jedlý strom/keř? J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zeptám se zítra, dneska teď už tu není kuchařka. Jinak jsem zjistil, že nepoužívají často zázvor, ale galangal.

      Vymazat
    2. Tak to tady ani nekoupíš; možná sušený. Propašuj nějaké koření:) J.

      Vymazat
    3. To asi nezvládnu, nemám v baťůžku žádné místo, lepší se sem bude vrátit :) Setkal jsem se tady s kuchařem z UK, byl na třídenním školení vaření jídel thajské kuchyně. Tak třeba příště si to taky dám(e).

      Vymazat