neděle 6. ledna 2013

Seafood restaurace na pláži

Jak jsem již avizoval, na pláži asi 5 km od resortu se nachází pěkná sea food restaurace. Dnes jsem neobědval, a tak jsem se stavil na pozdní oběd respektive brzkou večeři. Takhle to tam vypadá, pohled je z větší chaty se stoly:
V menu bylo velké množství zajímavých pokrmů, ale ještě jsem zde neměl dobrou rybu, a tak byla volba jasná - smažená ryba se zeleninou na sladkokyselo, k tomu extra zelenina a rýže:
Cena: 450 bahtů = 285 kč (já vím, je to hodně, ale koukněte na tu porci a na to prostředí a vůbec, jsem na dovolené atd., prostě si to zasloužím :)

Hodnocení: Ryba byla výborně připravená, byla naservírována již vykoštěná a křupavé maso bylo nakrájené na malé kousíčky. Vizuálně jídlo vypadalo nádherně a chuťově bylo také skvělé. Mix zeleniny na rybě obsahoval i kousky ovoce (zejména ananas), což se hodilo ke sladkokyselé chuti. Extra zelenina byla také dobře připravená s chutnou zálivkou, všechny ingredience byly podle chuti naprosto čestvé. Výsledné hodnocení: 90%.

Myslím, že jsem našel přímořskou repliku restaurace "Za Větrem" :)

Pro budoucí cestovatele: restaurace se jmenuje Rabiang Lay a mají webové stránky: http://www.rabiang-lay.com/hauptseite_en.html

2 komentáře:

  1. Vypadá to krásně a opět jsi podráždil mé chuťové pohárky. Tou cenou se mi částečně potvrdilo i to, že seafood je v Thajsku celkem drahý. Ač to postrádá logiku.... když si vzpomenu, kolik jsme tenkrát platili za humra, krevety apod.. hrůza hrůz :( Ale přesně jak píšeš, jsi na dovolené a zasloužíš si to, takže dobrou chuť! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že seafood je tady drahý, ale moc dobrý. Dneska budu na nudlích a rýži :)

      Vymazat