čtvrtek 3. ledna 2013

Setkání na pláži

Zajel jsem se vykoupat, užívám si vlny, když v tom přijelo velké auto a v něm skupinka mnichů a jejich učedníků na korbě. Rychle jsem se oblékl a pokecal s nima :) Byli z jihovýchodní části provincie Phan-nga, kam se chystám na výlet a že prý míří na ostrov.
Mladší se navzájem škádlili, že se hodí do moře, ale nakonec si namočili jen nohy. Prý jen moře pozorují :) Celkem je zaujalo moje kolo, řešili kolik má převodů. Byl s nima i jeden starý mnich, ale ten se radovánek na pláži nezúčastnil.

7 komentářů:

  1. Mniši nosí taky brejle jo? Nebo se mi to jen zdá. - D.

    OdpovědětVymazat
  2. Hotovej Guliver!

    Měls je do toho moře naházet Ty, aspoň by měli na ostrově nad čím meditovat.

    Taky koukám, že tygří mast zabrala a zase se opaluješ. Budu to doporučovat jako účinnou, byť bolestivou léčbu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska bylo pod mrakem, takže jsem jel do města nakupovat a stavil jsem se na pláži, abych se schladil :) Spíš pomohl dlouhý spánek :)

      Vymazat
  3. Roman, no time for monks, EQUAL is broken! HELP!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, I just checked both MSM EQUAL servers and they're running fine. If you see any issues, please, send me a mail, although I'm not at work, I check it regularly. Don't disturb Roman on his vacation:)

      Martin

      Vymazat