pátek 4. ledna 2013

Hledání ostrova Jamese Bonda

Dnes jsem měl v plánu urazit přes 100 km, kvůli reklamaci telefonu jsem se musel vrátit do Tesco Lotus Thalang na ostrově Phuket. Tato část Thajska je mnohem civilizovanější než místní zemědělská oblast. Sluníčko dopoledne pálilo jak ďas, a tak jsem vyměnil stroj:
Motorka stála 400 bahtů na den, čili 250 kč, což je dost přemrštěné, ale na druhou stranu jí přivezli až sem na konec světa. Muslimka, která motorku přivezla se musela vrátit, protože se mi podařilo motorku zamknout a odemykací šestihran na klíči nepasoval do zapalování. Celkem jsem byl rád, že jsem na to přišel zde v resortu a ne někde 50 km odsud po zaparkování :) Až uvidíte podobný mechanismus, nezkoušejte, co udělá funkce "lock". Nemusí to již jít odemknout :)
S odemčenou motorkou a po menší instruktáži od asi 12-leté Thajky jak nastartovat motorku :) jsem vyrazil. Po cestě zpátky z Tesco Lotus jsem se zastavil na mostě Sarasin, který spojuje ostrov Phuket s pevninou. Údajně se k němu vztahuje nějaký tragický milostný příběh, ale zatím jsem nezjistil jaký. Zkusím se zeptat paní domácí ve Water Jade, mluví dobře anglicky.
Za mostem jsem odbočil k městu Phang Nga a po pár kilometrech zahnul na silničku 1006. Ta vede skrz džungli k molu, které má být naproti "ostrovu Jamese Bonda". Silnice byla téměř bez dopravy a myslím, že byla i dost fotogenická:
Zde už začínají být vidět ostrovy na pozadí:
A po dalších 20 km jízdy skrz džungli...
... se ostrovy ukázaly v celé své kráse:
Lépe však ještě byly vidět z mola:
Všichni ostatní si jezdili ostrovy prohlížet na motorce po molu:
A zde je vidět pevnina z mola, už se začínal blížit déšť, tak jsem se rychle pakoval.
A ještě jedno foto:
Před odjezdem jsem si ještě vyfotil hailující muslimku:
Po cestě jsem schytal tropický déšt s kroupama, ale to místní motorkáře nezastaví, mě tedy také ne. Po půl hodině jsem dojel do chatky úplně promočený. Motorku si ještě nechám do zítra, chtěl bych najít další místo kam se přesunu, i když ve Water Jade resortu se mi opravdu moc líbí! Po cestě zpátky jsem se stavil ještě v jednom resortu, ale vstřícnosti Thitimy, majitelky resortu, se jen tak někdo nevyrovná. Zvažuju, že kolo na konci cesty nechám zde v resortu, mělo by to jednu výhodu, že až se příště vrátím, budu mít půjčení kola zadarmo :)

4 komentáře:

  1. Nádhera. Trochu jsem čekala, že ještě vyměníš motorku za loďku ;) J.

    OdpovědětVymazat
  2. Ono už bylo dost pozdě (kolem 17:00) a blížil se déšť. Radši jsem rychle jel zpátky, protože jet 40 km potmě a za deště by fakt nebylo nic moc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Thajka, to je fakt mazec. :D Ale byl krásný výhled. - D.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký fotky a určitě i zážitky!

    OdpovědětVymazat